Här är förorten som bäst.

Fan vad jag skolkar, idag igen.. eller jag försov mig faktiskt och imorgon lovar jag mig själv att jag ska gå på samhälls lektionen även om jag verkligen inte vill gå.. Åh jag vill inte ha mer skola ><
Iaf så ska jag göra mig iordning nu och åka för att möta Johan.. Han ska laga mat åt mig den sötnöten och sen ska jag på bio med August vi ska se på Arn tror jag, om han nu inte har beställt biljetter till någon annan film :O man vet aldrig han är ju lite virrig ^^ haha ne men nu ska jag gå runt lite och se om jag hittar några pengar. ^^

Pusspuss

 

Kommentarer
Postat av: Johan

Du var på bio med alla oss =D

2008-01-27 @ 20:32:26
Postat av: Jomark

Johanna , Vi i Filipstad saknar dig ! . Åtminstonne jag ! När kommer du hit? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback