Seriöst världens bästaste

Så jävla kul har det varit på arvika, kommer aldrig glömma den här veckan, synd bara att Anton och Bp fick åka hem. Tyvärr så missade jag Alice in videoland på grund av det jävla ös regnet som kom sista dagen så dom var tvungna att flytta fram..  
Kommer aldrig glömma Robyns spelning så jävla bra, jag blev nästan tårögd när hon kom ut på scen, sen äckel gubben som stog brevid mig och vickade på rumpan  samtidigt som han kollade på mig och sjöng med i sexual seduction det var lite läskigt..
Jag saknar arvika!
Alla konstiga människor, som superhjälten, hatar alla killen,  historie killen, LA "gayen", Sören/Anki, värmlandscampet, tjejen med dom onda blickarna och alla underbara människor i mitt camp kommer sakna..

CAMP GLENN.


Kommentarer
Postat av: Anna

vi ägde ju alla. CAMP GLENN

Postat av: Matte

haha, lätt att jag var tvungen att ta din älskling ifrån dig.. nu är hon min (6) mohaha ;D

2008-08-28 @ 17:38:45
URL: http://mattzon.blogg.se/
Postat av: ...............

din jävla slampa, du ska allt få se på ett helvete

2008-08-30 @ 14:39:48
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet i min blogg om du inte redan gjort det förstås;) Ha det bra! Kramar

2008-09-21 @ 01:30:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Johan

Vem skrev slampa, namn tack jävla fegishora! :)

2008-10-02 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback