Float on

i Helgen har det varit röj.. NOT.. Haha i fredags så var jag, Amanda och Rebecka i stan och fikade på condeco, vi satt där till det stängde och gick sedan en liten sväng längs avenyn och blev uppbjudna till dans av några icke svenska killar det var lite roligt och jag var riktigt snurrig efter det, så precis efteråt så stötter vi på Simon, en kille jag och amanda träffade för nästan två år sedan, lite gulligt att han hade kvar mitt gamla nummer.. Men han är lite läskig den killen, ehem efter det Marcus på jobbet berättat för Amanda.. Usch usch usch.. Haha.
På lördagen så fick jag frukost på sängen av Amanda och vi sov jätte jätte länge, klockan fem drog sig amanda till jobbet och jag hem för att sova lite till och kolla fotbollen, klockan tolv var jag i stan igen för att möta Mandisen och vi åkte tillbaka till Mölnlycke, hem till Råttan där det var deg för fulla muggar.. Mariokart, film och mat.. Haha lite mysigt ja och Mando var hemma hos mig sju på söndag morgon och klockan kvart i tio satte vi oss på bussen för att jag skulle jobba. Efteråt träffade jag August så gick vi till Hanna där jag däckade totalt.. Haha.. Nu ska jag försöka få ut Råttan på en promenad..
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback