Blueberry hill

Fredag var sjukt kul jag Hanna, Anna, Daniel, Julia och Rebecka skulle på fest i olofstorp med Terry och alla dom men det blev att vi stannade på för festen hela kvällen :) men kul var det jag blir så kär i det folket verkligen genom goa människor :)

Lördag var det bara slappt sov hela dagen ch jag tror aldrig jag varit så sugen på pizza men fettot vi sov hos var så bakis så han inte kunde röra sig.. På kvällen så blev det iaf fika på condeco med Terry och Hanna, sen så följde Jag ochTerry Hanna till beryll och sen hem till Brian för att säga hej typ lite roligt för jag har inte träffat honom på jätte länge, sen så åkte vi till olofstorp och såg på film till åtta på morgonen då jag somnade.

Söndag Vaknade vid sex tiden på eftermiddan och då blev det pizzerian direkt och sen in till stan och fika med Hanna igen, mysigt. en nu ska jag se på film eller något för tror ju inte att jag kommer somna än på ettag.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback