Give it to me.

Om fem timmar kommer flyttbilen, det känns sorgligt på något sätt, att flytta härifrån, det är ändå här jag är uppväxt och dom flesta av mina vänner bor här och det är såå många som jag säkert aldrig kommer träffa igen ni vet såna som man tappat kontakten med men som man träffar på bussen tex så sitter man där och pratar, jag kommer sakna sånt, jag kommer sakna allt. det verkar som att jag typ ska flytta till andra sidan jordklotet, riktigt så farligt är det ju inte men det känns fortfarande hemskt, men jag hoppas det blir bättre när jag väl flyttat.
Sen är det lite hemskt för jag kommer inte ha något internet förens på tisdag och tvn kommer inte funka förens på måndag så lite piss >< Men men nu borde jag nog sova blir en lång dag imorgon skulle jag tro.

Föresten så fick jag ett dummt sms förut som gjorde mig arg, jag tänker inte säga vad det sod eller vem det var ifrån men det gjorde mig grymmt sur.. Åh! Jag ville nog bara ha lite medlidande nu.. Haha killar är tragiska varelser..

Pusspuss på er!

Kommentarer
Postat av: hanna

älskling, nu lämnar du frölunda, men jag tänker aldrig lämna dig (L)
förlåt för jag väckte dig igår, men tack så jäääättttteee mycket för att du mötte anna, jag är verkligen skyldig dig en tjänst, de va underbart gjort av dig... älskar dig verkligen och jag är glad att du alltid stället upp (L)

Postat av: lisa

usch vad jobbigt
du får ha inflyttningsfest någon gång! :O

2008-03-15 @ 10:52:21
URL: http://gogopop.blogg.se
Postat av: Mauulin

Kommer sakna dig som faaan!! Fast jag vet att vi kommer att träffas endå.. men aldrig på bussen på väg till skolan längre..
På ett sätt vill jag inte att du ska flytta för det har alltid vart så lätt att bara gå hem till dig om man behöver prata eller bara komma hemmifrån :(
Älskar dig (L)

2008-03-15 @ 10:57:26
URL: http://mauulin.blogg.se
Postat av: Anna

inte flytta älskling... bo i min garderob istället... älskar dig sötnosen, finast i världen....

2008-03-15 @ 17:10:02
URL: http://fana.blogg.se
Postat av: Nathalie

naaw. hur känns de? (L) vadå för sms?:O

2008-03-15 @ 17:30:26
URL: http://absolutnaathaliie.blogg.se
Postat av: Petter

Killar

2008-03-16 @ 15:58:21
Postat av: Petter

är

2008-03-16 @ 15:58:39
Postat av: Petter

Kärlek!

2008-03-16 @ 15:58:52
Postat av: Jonny

aldrig mer kommer jag kunna möta dig vid ica å du är försena å jag måste gå till dig i alla fall :(

2008-03-17 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback