with you, with you, with you, with you, with you...

Vet ni hur jobbigt det är att förlora sin bästa vän? Det är skit och jag har aldrig saknat någon så mycket, liksom sju års vänskap kastade i närmsta sopnedkast och allt på grund av Johan, är han så mycket viktigare? Men ja det är egentligen skit samma det är bara lite jobbigt just nu och jag har lärt mig att aldrig presentera kompisarna för pojkvännerna.. För det slutar bara med att det blir jobbigt för mig..

Men nu ska jag sluta vara depp nu vet jag iaf vilka som är mina riktiga vänner och det är ju ifs bra ^^

Idag har jag skolkat, eller jag var faktiskt sjuk så sov jag till två då mamma kom hem och väckte mig med ett JOHANNA VI SKA TILL KÅLLERED! så det blev till att ta på sig kläder fort och sen frukost på ikea xD så köpte jag såna där saker man hänger kläder på ^^ och så hittade jag en fin tavla som jag antagligen ska köpa ska bara till huset och mäta först :) sen så åkte vi vidare till 421 i sisjön där köpte jag ett skåp, skor, bok och hårinpackning.
Vi var hemma vid sex ungeför och då åt jag lite mat sen träffade jag Hanna och Anna på torget en liten liten stund sen hem till Gregory vi såg på halva ice age och halva i am legend, det kändes så bra att träffa honom han lyckas alltid få mig att skratta och är bara fantastisk rakt igenom sen är det nog mycket att han inte vet något om mig och att han inte känner någon av mina kompisar så jag kan ha honom för mig själv och bara vara mig själv, så hoppas jag att det alltid kommer vara eller han kan få träffa Hanna bara för att hon är så söt men inga andra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det mitt fel att du ljuger och vill att alla ska fjäska för dig?

2008-03-05 @ 11:17:21
Postat av: Johan

Från JOhan

2008-03-05 @ 18:43:08
Postat av: Anonym

saknar dagarna med dig.

2008-03-07 @ 14:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback