You know what it is.

Wihi, jag har fått internet nu.. Lite underbart.
Jag är snurrig.. förstår typ ingenting så nu har jag bestämt mig för att strunta i alla så får dom komma till mig om det är något.. orka ödsla tid på folk som inte vet vad dom vill ;) även om du är söt så funkar det inte ^^
Jag och Hanna har gjort ny deal nu.. fast så ny är den inte det är samma grej som förut fast nu ska vi bli nunnor >< Lyckat. Min baby har bäst ideér och jag kommer inte klara mig utan henne och hennes dumheter en hel vecka när hon åker till prag, läskigt. så ska Anna iväg till London.. vad har dom tänkt att jag ska göra på lovet :O HALLÅ! Julia får bli mitt offer och vanilj min räddning..


Kommentarer
Postat av: Anna

men gumman, ja åker ju på fredan e hemma från söndan ju.. Oh då kan du hanna va me i min å petras nunne order då
eller säkt kanske de va haha

Postat av: hanna

jag åker imån, och jag kommer sakna dig jätte massa.. :( kommer kännas tomt utan min johanna i närheten :/
men jag kommer hem på onsdagen, så jag kommer innan anna åker iallafall :P hehe.. vi ses sen, älskar dig nuttiputtibaby

2008-03-18 @ 09:12:57
URL: http://anzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback