i want you to want me.

Herre jesus vad alla har blivit falska, Jag vet nog ingen som håller sig till sanningen längre och det finns absolut ingen man kan lita på.. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta efter som att allt handlar om personerna som står/stod mig närmast.
egentligen vill jag nog bara lägga mig ner och sova och hoppas på att allt är som vanligt när jag vaknar igen... Men antagligen så kommer det inte vara det.
Jag tror att allting hänger på min pojkvän, det är någonting för när jag är med honom så blir alla så korta mot mig och speciellt nu efter att vi blivit tillsammans igen. vad är det för kompisar egentligen? antingen finns man där till hundra procent eller så finns man inte alls.
Visst jag kan förstå till viss del att det är jobbigt med alla missförstånd/lögner men det är jag som har hamnat i mitten av allt så snälla sluta ljuga.. för nu känns det som att det står mellan kompisarna eller pojkvännen och det är lite jobbigt att behöva välja.


Kommentarer
Postat av: Amanda

vet ju inte om du menar mig och det spelar inte så stor roll vem det är, men nu när du blivit tillsammans med johan igen, finns du fortfarande där för dina kompisar till 100% på samma sätt som du vill att dom ska vara där för dig? det kanske har blvit samma grej från båda hållen men jag vet inte haha. svamlar som vnaligt:P puss

2008-05-09 @ 16:17:10
Postat av: Petra

Om kompisarna inte finns där för dig till 100% när du har pojkvän så är dom bara falska. Ledsen att säga det men så är det.

Postat av: Amanda

men det kanske är svårt för dom att finnas där för dig om du är med johan hela tiden? puss

2008-05-09 @ 16:51:09
Postat av: Anna

I am always here.. just a phone call away (L)

2008-05-10 @ 12:24:30
URL: http://fana.blogg.se
Postat av: nathalie

man ska aldrig behöva välja mellan kompisar å killen ju ..

2008-05-10 @ 21:42:32
URL: http://absolutnaathaliie.blogg.se
Postat av: Johan

Jag vet vad du menar men välj inte.. inte på nån annans vilkor.. fuck dom och skaffa nya isf, eller ta reda på hur det verkligen ligger till... puss älskling

2008-05-13 @ 23:22:10
Postat av: Jomark

Jag finns alltid här vettu Johanna :D , har bara inte kunnat ringa >..

2008-05-21 @ 18:18:32
URL: http://jomarki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback